დენ სიმონსის ჰიპერფანტასტიკური ილიადა

სამეცნიერო ფანტასტიკის ჟანრის განვითარებამ დიდი ოთხეულის და მათი თანამედროვე კლასიკოსების შემდეგ მცირედით შეიცვალა კალაპოტი და მეოცე საუკუნის 80-იანი წლებიდან სულ მთლად ახალ საფეხურზე აინაცვლა.

ნილ გეიმანის Marvel 1602

2001 წელს ნილ გეიმანმა, გრაფიკულის ნოველების აწ უკვე აღიარებულმა მწერალმა და The Sandman-ის შექმნელმა, გადაწყვიტა Marvel-თან ეთანამშრომლა და ბედი მეინსტრიმულ კომიქსში მოესინჯა (უფრო სწორად, თავად Marvel-ისგან მიიღო შემოთავაზება).

არტ შპიგელმანის ომგამოვლილი თაგვი

„როდესაც რამდენიმე დღით ერთ ოთახში ჩაგკეტავენ მშივრებს, იქ სიტყვა "მეგობარი" აღარ არსებობს.“

„უფრო მეტი, ვიდრე ადამიანი“: თეოდორ სტარჯენის ევოლოციური თეორია

„ჩვენ გვჭირდება არა ფიზიკური, არამედ - ფსიქიკური ევოლუცია“.

30 March, 2015

გალერეა: Mike Mitchell x Marvel x Mondo


წინა პოსტში Celsius 233-ის მკითხველი გაეცნო ამერიკელ არტისტს მაიკ მიტჩელს და მის ნამუშევრებს The Bastards -ს. თუ კი გიყვართ კარგი არტი, პოპ-კულტურა, კომიქსები და ა.შ., მაშინ მაიკ მიტჩელი თქვენი ერთ-ერთი საყვარელი ხელოვანი გახდება. წინა პოსტისგან განსხვავებით, სადაც წარმოდგენილი იყო კინოსამყაროს გამორჩეული პერსონაჟების პორტრეტები, ამ პოსტში თავმოყრილია ყველა ის ნახატი, რომელთა ნაწილი ამ პოსტის პირველივე სურათის ფონზეა გამოსახული. 

გამოფენაზე, სახელწოდებით Mike Mitchell x Marvel x Mondo, ნაჩვენები იყო შურისმაძიებლების, იქს-ადამიანების, სპაიდერმენის და მარველის სხვა კომიქსების პერსონაჟები (დღეისათვის ნამუშევართა უმარვლესობა გაყიდულია).

„მარველის“-ის კომიქსების სიყვარული ჩემი ბავშვობის განუყოფელი ნაწილი იყო. არა მატო კომიქსები, არამედ ვიდეო თამაშებიც, ექშენ გმირებიც და მულტფილმებიც. ამ ნამუშევრების შექმნის მიზანი იყო, რომ გამომეყვანა ეს პერსონაჟები მათი გადატვირთული ცხოვრებოდან სიმშვიდეში და ცოტა ხნით ამოსუნთქვის საშუალება მიმეცა. ისინი ადამიანური ხასიათის გავხადე და ყველაზე მეტად ეს მაინტერესებს. ეს არის ჩემი ყველაზე ამბიციური პროექტი და ნაწილობრივ განპირობებულია ჩემს მიერ მათი სამყაროს სიყვარულით. მათი სამყარო გამოგინილია, თუმცა ჩემს გონებასა და ბევრი დანარჩენი გონებაში - რეალური“ - ამბობს მიტჩელი.


























































ავტორი: გიორგი ნაკაშიძე